- Domov
- Ženy
- Bundy a kabáty
- Bundy
- Fjällräven
-
Fjällräven Vardag Anorak W
Fjällräven Vardag Anorak W
203.00 €
Ďalšie farebné varianty
-
Na sklade
Tovar máme na sklade, môžeme odoslať už dnes.
-
Doprava zadarmo
Dopravu máte u tohto produktu zdarma.
-
Doručenie 2 pracovné dni
Dopravca Doba dodanie Cena Zásielkovňa 2-3 pracovné dni Zadarmo Slovensko GLS zásielková služba 2 pracovné dni Zadarmo -
Vrátenie a výmena do 30 dní
Zakúpené produkty v originálnom stave môžete vrátiť alebo vymeniť do 30 dní. Viac info .
-
PopisUDRŽATEĽNOSŤ > DOBRÁ PRÁCA Viac informácií
Fjällräven Vardag Anorak W - dámsky anorak vyrobený z odolného materiálu G-1000 Eco v tradičnej outdoorové estetike švédskeho brandu. Ideálne na trek, jednodňové výlety i každodenné nosenie po celý rok.
- voľný strih
- nastaviteľná kapucňa
- Zapínanie na polovičný zips
- Klokanie vrecko so zapínaním na cvoček
- Dve bočné vrecká na zips
- Manžety rukávov so zapínaním na cvočky
- Zipsy po stranách bundy pre jednoduchšie obliekanie a ventiláciu
- Vyrobená z odolného materiálu G-1000 ® Eco
- Tereza meria 174 cm a má na sebe veľkosť S
Kód produktu : fj1037
-
Technické detaily
- Materiál: G-1000 ® Eco (65% recyklovaný polyester, 35% bio bavlna)
- Impregnácia bez Fluorocarbon
- Váha: 560 g (pre veľkosť S)
-
O značke
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
Fjällräven a udržateľnosť
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodov a má status „Dobrá práca”.
Zaslúži si tým pádom aj náš Sustainable tag.
Prečítajte si viac o našich kritériách, na základe ktorých hodnotíme udržateľnosť.
Materiál
Medzi materiály, ktoré značka Fjällräven používa na výrobu produktov, patrí organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell alebo koža. Koža pochádza zo zvierat, ktoré boli chované na produkciu mäsa, čiže je to vedľajší produkt chovu.
Farbenie
Značka zaručuje, že farby, ktoré sú použité pri výrobe, neohrozujú životné prostredie ani pracovníkov, ktorí s nimi zaobchádzajú. Značka dodržiava nariadenie Európskej únie REACH, ktoré reguluje používanie chemických látok.
Výroba
Značka zodpovedá za to, že pracovníci do úrovne 2 dodávateľského reťazca majú zaistené dobré pracovné podmienky, ktoré sú kontrolované. Je im zaistené bezpečné pracovné prostredie a majú adekvátne mzdy.
Znalosť dodávateľského reťazca
Značka pozná svojich dodávateľov do úrovne 2 - teda nepozná dodávateľa surovín.
Rádius výroby
Značka si je vedomá svojho negatívneho dopadu na planétu, a preto sa snaží o kompenzáciu svojich emisií. Podporuje projekty obnoviteľnej energie overené OSN, ktoré sú certifikované podľa Golden Standard a iné neziskové organizácie. K preprave tovaru je využívaná lodná, nákladná aj letecká doprava. Na niektorých miestach je tovar prepravovaný pomocou DHL GoGreen. V Kostarike podporujú projekt zalesnenia Globetrotter Vision Forest. V roku 2018 vykompenzovali 17 777 ton CO2 spotrebovaného na prepravu tovaru, služobné cesty alebo napríklad účasť na veľtrhu ISPO.
Kompletný výrobný reťazec má dlhšiu cestu ako 10 000 km.
CSR
Iniciatíva Fjällräven s názvom Arctic Fox stelesňuje myšlienku, že existuje nespočetné množstvo skvelých nápadov, ktoré môžu pozitívne ovplyvňovať životné prostredie. Súčasne je zrejmé, že vďaka kolektívnemu úsiliu môžeme tieto pozitívne vplyvy ešte viac umocňovať. Každý rok sa do iniciatívy môže prihlásiť akákoľvek nezisková organizácia so svojím projektom, ktorý sa zameriava na ochranu životného prostredia a najlepšie z nich sú podporené fundraisingom z predajov vybraných produktov. Víťazné projekty vyberá odborná komisia.