- Domov
- Batohy
- Mestské
- Fjällräven
-
Fjällräven Greenland Top Large
Fjällräven Greenland Top Large
100.50 € 144.00 €
Ďalšie farebné varianty
-
O produkteUDRŽATEĽNOSŤ > DOBRÁ PRÁCA Viac informácií
Fjällräven Greenland Top Large - priestranný batoh inšpirovaný zážitky z expedície "Greenland" z roku 1966.
- Vodeodolný materiál G-1000 HeavyDuty Eco s Green Wax impregnáciou
- Priehradka pre 15 '' notebook
- Zipsový Foch v prednej časti
- Nenápadná vrecko z hornej strany klopy na okuliare i telefón
- Dve bočné priehradky na patentiek
- Uzatváranie na sťahovacie šnúrku a klopu s G-prackami
- Logo polárne líšky na prednej strane a mini vlajočka v bočnom šve
- Materiál: G-1000 ® HeavyDuty Eco 65% polyester a 35% bavlna
- Rozmery: 28 x 52 x 18 cm
- Objem: 30 l
- Hmotnosť: 800 g
Kód produktu : fj519
-
O značke
Åke Nordin, světová outdoorová legenda a jeden z nejvýznamnějších švédských inovátorů a podnikatelů se v pouhých 24 letech rozhodl v Örnsköldsviku založit firmu Fjällräven. Psal se rok 1960. Fjällräven brzy vybudoval silnou pozici na outdoorovém trhu a jeho výrobky jsou pro mnoho lidí symbolem každodenního života.
Fjällräven a udržateľnosť
Značka Fjällräven získala 4 ze 7 bodov a má status „Dobrá práca”.
Zaslúži si tým pádom aj náš Sustainable tag.
Prečítajte si viac o našich kritériách, na základe ktorých hodnotíme udržateľnosť.
Materiál
Medzi materiály, ktoré značka Fjällräven používa na výrobu produktov, patrí organická bavlna, recyklovaná bavlna, recyklovaný polyester, Tencel Lyocell alebo koža. Koža pochádza zo zvierat, ktoré boli chované na produkciu mäsa, čiže je to vedľajší produkt chovu.
Farbenie
Značka zaručuje, že farby, ktoré sú použité pri výrobe, neohrozujú životné prostredie ani pracovníkov, ktorí s nimi zaobchádzajú. Značka dodržiava nariadenie Európskej únie REACH, ktoré reguluje používanie chemických látok.
Výroba
Značka zodpovedá za to, že pracovníci do úrovne 2 dodávateľského reťazca majú zaistené dobré pracovné podmienky, ktoré sú kontrolované. Je im zaistené bezpečné pracovné prostredie a majú adekvátne mzdy.
Znalosť dodávateľského reťazca
Značka pozná svojich dodávateľov do úrovne 2 - teda nepozná dodávateľa surovín.
Rádius výroby
Značka si je vedomá svojho negatívneho dopadu na planétu, a preto sa snaží o kompenzáciu svojich emisií. Podporuje projekty obnoviteľnej energie overené OSN, ktoré sú certifikované podľa Golden Standard a iné neziskové organizácie. K preprave tovaru je využívaná lodná, nákladná aj letecká doprava. Na niektorých miestach je tovar prepravovaný pomocou DHL GoGreen. V Kostarike podporujú projekt zalesnenia Globetrotter Vision Forest. V roku 2018 vykompenzovali 17 777 ton CO2 spotrebovaného na prepravu tovaru, služobné cesty alebo napríklad účasť na veľtrhu ISPO.
Kompletný výrobný reťazec má dlhšiu cestu ako 10 000 km.
CSR
Iniciatíva Fjällräven s názvom Arctic Fox stelesňuje myšlienku, že existuje nespočetné množstvo skvelých nápadov, ktoré môžu pozitívne ovplyvňovať životné prostredie. Súčasne je zrejmé, že vďaka kolektívnemu úsiliu môžeme tieto pozitívne vplyvy ešte viac umocňovať. Každý rok sa do iniciatívy môže prihlásiť akákoľvek nezisková organizácia so svojím projektom, ktorý sa zameriava na ochranu životného prostredia a najlepšie z nich sú podporené fundraisingom z predajov vybraných produktov. Víťazné projekty vyberá odborná komisia.
Certifikáty
Freshlabels využíva Cookies, abychom vám mohli poskytovať čo najlepší servis. Prehliadaním nášho webu vyjadrujete súhlas s použitím Cookies.
Viac informácií Rozumiem