Materiál
Značka Dopper používa recyklovateľné, netoxické a odolné materiály ako oceľ a polypropylén. Regulácia EFSA neumožňuje použiť materiál vyrobený z odpadu konečného spotrebiteľa, keďže fľaše prichádzajú do kontaktu s potravinou.
Farbenie
Značka zaručuje, že farby, ktoré sú použité pri výrobe neohrozujú životné prostredie ani pracovníkov, ktorí s nimi zaobchádzajú. Značka dodržiava nariadenie Európskej únie REACH, ktoré reguluje používanie chemických látok.
Výroba
Značka zodpovedá za zabezpečenie dobrých pracovných podmienok pre pracovníkov do úrovne 2 dodávateľského reťazca. Pracovníkom je zaistené bezpečné pracovné prostredie a dostávajú adekvátne mzdy.
Znalosť dodávateľského reťazca
Značka pozná svojich dodávateľov do úrovne 2 - teda nepozná dodávateľa surovín.
Rádius výroby
Značka sa snaží eliminovať svojou uhlíkovú stopu zapojením do programu GoodShipping a pri 100% zámorskej prepravy sú použité obnoviteľné biopalivá.
Kompletný výrobný reťazec má dlhšiu cestu ako 10 000 km.
CSR
Značka Dopper upozorňuje na problematiku používania jednorazových plastových fliaš. Každoročne skončí v oceánoch veľa plastového odpadu, ktorý sa nikdy úplne nerozloží a je príčinou znečistenia oceánov. Preto darujú viac ako 5% svojho obratu nadácii Dopper Foundation na podporu šírenia povedomia o tomto probléme a veria, že sa im podarí zvrátiť tento nepriaznivý vývoj. Cieľom Dopper Foundation je eliminovať množstvo jednorazových plastových fliaš, propagovať pitie vody z kohútiku a predovšetkým edukovať o tejto problematike aj tých najmenších. Túto myšlienku šíria napríklad pomocou projektu Plastic Bridge, súťaže Changemaker Challenge pre študentov alebo spoluprácou s organizáciou Simavi za účelom zabezpečenia pitnej vody v Nepále. V neposlednom rade Dopper tiež presadzuje iniciatívu P.E.T. Free Pledge, ktorá zaväzuje firmy k zákazu používania PET fliaš s vodou na pracoviskách, a ktorej sme hrdou súčasťou.