Predreklamačný formulár

Ďakujeme, vaša reklamácia bola uložená pod číslom .

Co teď?

Rekapituláciu vašej požiadavky sme vám poslali na uvedenú e-mailovú adresu ().

Reklamovaný tovar nám odošlite na adresu:

  • Pošlite ako doporučenú zásielku na adresu Freshlabels - vratky, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika. Prípadné náklady na poštovné znáša zákazník.
  • Balík s číslom objednávky (na krabici alebo vo vnútri) jednoducho odovzdajte na ktoromkoľvek z výdajných miest Pakety. Obsluze oznámte, že si želáte poslať balík spoločnosti Freshlabels a uveďte naše identifikačné číslo 98424147. Obsluha vytlačí a nalepí štítok na balík, dostanete potvrdenie o doručení, ktoré bude obsahovať aj číslo zásielky. Na mieste nič neplatíte, cena služby sa odpočíta spätne pri vrátení peňazí za vrátený tovar (€2,2).

V zásielke nám nezabudnite poslať číslo reklamácie (môžete ho napísať na krabicu alebo priložiť na kúsku papiera)

Zásielku odporúčame poslať s možnosťou sledovania jej doručenia, aby ste mali istotu, že k nám dorazila

Žiadosť je platná v deň odoslania balíka. Tovar preto pošlite hneď po vyplnení formulára.

Akonáhle zásielku prevezmeme, pošleme vám potvrdenie e-mailom. Od prevzatia máme zo zákona 30 dní na preverenie reklamácie, v naprostej väčšine prípadov to ale zvládame výrazne rýchlejšie.

Správu o vybavení reklamácie vám pošleme e-mailom.

Registrácia

alebo

Súhlasím so zasielaním informácií o odporúčaných produktoch, novinkách a špeciálnych akciách. Odber týchto informácií je možné kedykoľvek bezplatne upraviť alebo zrušiť kliknutím na odkaz v našom e-maile.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť