Predreklamačný formulár
Ďakujeme, vaša reklamácia bola uložená pod číslom .
Co teď?
Rekapituláciu vašej požiadavky sme vám poslali na uvedenú e-mailovú adresu ().
Reklamovaný tovar nám odošlite na adresu:
- Pošlite ako doporučenú zásielku na adresu Freshlabels - vratky, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika. Prípadné náklady na poštovné znáša zákazník.
- Balík s číslom objednávky (na krabici alebo vo vnútri) jednoducho odovzdajte na ktoromkoľvek z výdajných miest Pakety. Obsluze oznámte, že si želáte poslať balík spoločnosti Freshlabels a uveďte naše identifikačné číslo 98424147. Obsluha vytlačí a nalepí štítok na balík, dostanete potvrdenie o doručení, ktoré bude obsahovať aj číslo zásielky. Na mieste nič neplatíte, cena služby sa odpočíta spätne pri vrátení peňazí za vrátený tovar (€2,2).
V zásielke nám nezabudnite poslať číslo reklamácie (môžete ho napísať na krabicu alebo priložiť na kúsku papiera)
Zásielku odporúčame poslať s možnosťou sledovania jej doručenia, aby ste mali istotu, že k nám dorazila
Žiadosť je platná v deň odoslania balíka. Tovar preto pošlite hneď po vyplnení formulára.
Akonáhle zásielku prevezmeme, pošleme vám potvrdenie e-mailom. Od prevzatia máme zo zákona 30 dní na preverenie reklamácie, v naprostej väčšine prípadov to ale zvládame výrazne rýchlejšie.
Správu o vybavení reklamácie vám pošleme e-mailom.