Vrátenie tovaru
-
Tovar kupujem ako vianočný darček. Ponúkate predĺženú lehotu na vrátenie tovaru, ako to robíte každý rok?
Na všetky nákupy uskutočnené od 1. novembra do 8. decembra 2024 sa vzťahuje obdobie garantovanej návratnosti do 8. januára 2025. Pravidlá zostávajú nezmenené (ak sa rozhodnete vrátiť tovar po 14 dňoch od doručenia objednávky, peniaze vám budú vrátené vo forme kreditu, ktorý môžete použiť na ďalšie objednávky).
Kliknutím sem zistíte, čo robiť v prípade vrátenia.
Obdobie zaručeného vrátenia sa vzťahuje na online objednávky aj na nákupy uskutočnené v našich kamenných predajniach. -
Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?
Keďže vám chceme ponúknuť ten najlepší servis, tovar môžete vrátiť počas predĺženej doby 30 dní od nákupu. Ak sa rozhodnete vrátiť tovar po 14 dňoch od nákupu, peniaze vám budú vrátené vo forme kreditu.
-
Ako môžem tovar vrátiť a kam?
Nenosený tovar u nás môžete vrátiť do 30 dní. Poštovné hradí zákazník. Ak sa rozhodnete vrátiť tovar 14 dní po doručení objednávky na vašu adresu, peniaze vám budú vrátené vo forme kreditu.
Pre jednoduchší a rýchlejší proces vrátenia tovaru nám prosím vyplňte krátky online vratkový formulár.
Ako na online vratkový formulár?- Kliknite na online vratkový formulár a prihláste sa do svojho zákazníckeho konta. Ak zákaznícke konto u nás nemáte, zadajte číslo objednávky, ktorú vraciate a emailovú adresu, z ktorej ste objednávku vytvárali.
- Vyberte, aké produkty chcete vrátiť a prečo.
- Skontrolujte svoje kontaktné údaje.
- Vyberte preferovaný spôsob vrátenia.
- Odošlite online formulár.
- K balíku nezabudnite priložiť číslo požiadavky (môžete ho napísať na krabicu alebo priložiť na kúsku papiera), ktoré sa vám zobrazí po odoslaní formulára a nájdete ho aj v potvrdzovacom emaily, ktorý vám po odoslaní online formulára príde.
- Tovar, ktorý chcete vrátiť, odošlite nenosený spolu so všetkými visačkami. Tovar musí byť zabalený do pôvodného obalu, ktorý nesmie byť znehodnotený (platí pre topánky, napríklad prelepením lepiacou páskou).
- Akonáhle nám zásielka dorazí, skontrolujeme ju a pošleme vám potvrdenie e-mailom.
Tovar môžete vrátiť týmto spôsobom:
(Nezabudnite k zásielke priložiť číslo žiadosti, môžete ho napísať na škatuľu alebo priložiť na papier a my sa o všetko postaráme.)
1. Pošlite ako doporučenú zásielku na adresu Freshlabels - vratky, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika. Prípadné náklady na poštovné znáša zákazník.
2. Balík s číslom objednávky (na krabici alebo vo vnútri) jednoducho odovzdajte na ktoromkoľvek z výdajných miest Pakety. Obsluze oznámte, že si želáte poslať balík spoločnosti Freshlabels a uveďte naše identifikačné číslo 98424147. Obsluha vytlačí a nalepí štítok na balík, dostanete potvrdenie o doručení, ktoré bude obsahovať aj číslo zásielky. Na mieste nič neplatíte, cena služby sa odpočíta spätne pri vrátení peňazí za vrátený tovar (49 CZK).
-
Kto platí poštovné pri vrátení tovaru?
Poštovné smerom k nám si zákazník hradí sám. Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru. Túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka.
-
Môžem tovar kúpený online vrátiť v obchode?
Áno, tovar zakúpený online môžete vrátiť aj v našich obchodov. Do 14 dní od nákupu vám ponúkneme vrátenie peňazí pôvodným spôsobom platby, po 14 dňoch len vrátenie kreditu.
Ak sa rozhodnete vrátiť tovar zakúpený v obchode, do 30 dní od nákupu od nás dostanete kredit. 14-dňová lehota na vrátenie tovaru sa nevzťahuje na tovar zakúpený v obchode.
-
Aké by mali byť dodržané podmienky, aby bolo možné tovar vrátiť?
1) Tovar musí byť doručený do skladu alebo prinesený do obchodu do 30 dní od jeho prevziatia. 2) Tovar musí byť nenosený, neznehodnotený a vrátane originálnych etikiet. 3) Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale, ktorý nesmie byť znehodnotený (platí pre topánky, napríklad prelepením lepiacou páskou). 4) Vyplnený formulár na vrátenie tovaru vložte do balíka s tovarom a pošlite nám ho doporučene. Poštovné smerom k nám si zákazník hradí sám. Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru (túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka). Ak sa balík pri preprave stratí alebo znehodnotí, budete môcť balík s podacím lístkom vyreklamovať a získať tak svoje peniaze späť od prepravcu.
-
Môžem vrátiť spodné prádlo?
Spodné prádlo, rovnako ako každý iný výrobok, ktorý ponúkame v našom obchode, môžete vrátiť do 30 dní od doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nepoužitého tovaru, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebenia a zápachu (napr. po deodorantoch).
-
Kedy budem mať peniaze späť?
V našich predajniach vám okamžite vrátia peniaze rovnakým spôsobom, akým ste za tovar zaplatili. Pri platbe kartou trvá pripísanie peňazí až 5 pracovných dní. V prípade odoslania tovaru balíkom do skladu vám budú peniaze vrátené do 14 dní od doručenia balíka. Štandardne býva táto doba oveľa kratšia (v radoch dní).