Vrátenie a výmena

  • Ako môžem tovar vrátiť a kam?

    Ako môžem tovar vrátiť a kam? 

    Tovar môžete vrátiť dvomi spôsobmi.

    1. Zaslať ako doporučený balík na adresu nášho skladu v Tepliciach ( Stanová 1182/2, Teplice, 41501)  spolu s týmto vyplneným formulárom a my sa o všetko postaráme. Prípadné poštovné hradí zákazník sám. 

    2. Zaslať pomocou Zásielkovne  spolu s týmto vyplneným formulárom.
    Vybrať si môžete z takmer 1000 pobočiek po celej SK.
    Nie je potrebné vypisovať adresu na krabici, štítok s adresou vytlačí a nalepí obsluha výdajne. Cena za vrátenie je len 2.50 Eur.
    Ako na to? 
    Jednoducho odnesiete balík do akéhokoľvek výdajného miesta Zásielkovne, kde obsluhe nahlásite, že si prajete odoslať zásielku do Freshlabels. Musíte len udať naše identifikačné číslo – 95805676.
    Obsluha si vytlačí štítok a ten nalepí na krabicu, vy obdržíte potvrdenie o odovzdaní zásielky. Cena za službu je 2,5 Eur a čiastku vám odčítame od hodnoty vráteného tovaru.

  • Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?

    Keďže vám chceme ponúknuť ten najlepší servis, tovar môžete vrátiť počas predĺženej doby 30 dní od nákupu tovaru.

  • Kde nájdem formulár na vrátenie / výmenu?

    Formulár, ktorý je potrebné vyplniť a priložiť v prípade poslania balíka do skladu v Tepliciach, nájdete zde.

  • Kto platí poštovné pri vrátení tovaru?

    Poštovné smerom k nám si zákazník hradí sám. Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru. Túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka.

  • Môžem tovar kúpený online vrátiť v obchode?

    Nerobíme rozdiely! Či už ste si u nás tovar kúpili online alebo v obchode, môžete ho vrátiť v ktoromkoľvek obchode alebo nám ho pošlite do skladu do Teplic. Prípadné poštovné si hradí zákazník sám.

  • Za akú dlhú dobu mi budú vrátené peniaze na bankový účet, ak tovar pošlem do skladu v Teplicích?

    V prípade odoslania tovaru balíkom do skladu v Teplicích vám budú peniaze vrátené do 14 dní od doručenia balíka. Štandardne táto doba býva oveľa kratšia (v rade dní).

  • Za akú dlhú dobu mi budú vrátené peniaze, ak tovar prinesiem do obchodu?

    V obchode vám vrátia peniaze v hotovosti alebo na kartu podľa platobnej metódy, ktorú ste zvolili pri nákupe tovaru. Pri platbe kartou môže pripísanie na váš účet trvať až 5 pracovných dní.

  • Ako postupovať pri výmene?

    1. Nový tovar si rezervujte novou objednávkou. 2. Zvoľte spôsob dopravy (GLS alebo PPL) a platbu na dobierku. 3. Pred potvrdením objednávky napíšte do poznámky objednávky "Čo máte na srdci" slovíčko „VÝMENA“. 4. Nakoniec číslo novej objednávky napíšte do formulára, ktorý najdete na zadnej strane faktúry. 5. Formulár vložte do balíka s tovarom a pošlite nám ho doporučene. Poštovné smerom k nám si zákazník hradí sám. 6. Hneď ako váš tovar obdržíme, sprostredkujeme výmenu, čiastky upravíme a prípadný doplatok uhradíte dobierkou. V rámci výmeny máte nové poštovné zdarma. Formulár na výmenu.

  • Aké by mali byť dodržané podmienky, aby bolo možné tovar vymeniť alebo vrátiť?

    1) Tovar musí byť doručený do skladu alebo prinesený do obchodu do 30 dní od jeho prevziatia. 2) Tovar musí byť nenosený, neznehodnotený a vrátane originálnych etikiet. 3) Tovar musí byť zabalený v pôvodnom obale, ktorý nesmie byť znehodnotený (platí pre topánky, napríklad prelepením lepiacou páskou). 4) Vyplnený formulár na vrátenie tovaru vložte do balíka s tovarom a pošlite nám ho doporučene. Poštovné smerom k nám si zákazník hradí sám. Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru (túto službu vám ponúknu na pošte pri odosielaní balíka). Ak sa balík pri preprave stratí alebo znehodnotí, budete môcť balík s podacím lístkom vyreklamovať a získať tak svoje peniaze späť od prepravcu.

  • Môžem vrátiť spodné prádlo?

    Spodné prádlo, rovnako ako každý iný výrobok, ktorý ponúkame v našom obchode, môžete vrátiť do 30 dní od doručenia zásielky. Podmienkou je vrátenie nepoužitého tovaru, s kompletnými štítkami, bez známok opotrebenia a zápachu (napr. po deodorantoch).

  • Tovar mi nesedí a chcel by som ho vrátiť / vymeniť, ako to mám urobiť?

    Výmenu tovaru nie je možné zrealizovať mimo Českej republiky. Tovar ale môžete vrátiť, a potom urobiť novú objednávku. Tovar môžete vrátiť osobne v našich predajniach alebo zaslať ako doporučený balík na adresu nášho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 41501) spolu s týmto vyplneným formulárom a my se o vše postaráme. Prípadné poštovné hradí zákazník sám.

  • Ako môžem tovar vrátiť a kam?

    Tovar môžete vrátiť osobne v našich obchodoch alebo poslať ako doporučený balík na adresu nášho skladu v Tepliciach (Stanová 1182/2, Teplice, 41501) spolu s týmto vyplneným formulárom a my sa postaráme o všetko ostatné. Prípadné poštovné si hradí zákazník sám.

  • Kedy budem mať peniaze späť?

    V našich predajniach vám okamžite vrátia peniaze rovnakým spôsobom, akým ste za tovar zaplatili. Pri platbe kartou trvá pripísanie peňazí až 5 pracovných dní. V prípade odoslania tovaru balíkom do skladu v Teplicích vám budú peniaze vrátené do 14 dní od doručenia balíka. Štandardne býva táto doba oveľa kratšia (v radoch dní).

Freshlabels využíva Cookies, abychom vám mohli poskytovať čo najlepší servis. Prehliadaním nášho webu vyjadrujete súhlas s použitím Cookies.

Viac informácií Rozumiem

Prihlásenie

alebo

Pridajte sa

alebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť