Reklamácie

  • Ako môžem tovar reklamovať?

    Reklamovanú vec pošlite na adresu nášho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 415 01) s vytlačeným relamačným formulárom (https://www.freshlabels.cz/public/content-images/shared/page/fl-reklamacni-formular.pdf) a kópiou daňového dokladu (faktúry). O výsledku vás budeme informovať na váš email.

  • Můžu si jako náhradu za reklamaci vybrat zboží ve vyšší hodnotě? Jak se doplatek řeší?

    Áno, môžete. Urobte novú objednávku na dobierku a do poznámky napíšte "výmena za reklamáciu". Od objednávky odčítame reklamovanú hodnotu formou zápočtu. Preplatok sa vracia späť na bankový účet, ktorý nám doložíte a v prípade nedoplatku zasielame nanovo objednaný tovar na dobierku, a to v cene rozdielu medzi prvou a druhou objednávkou. Poštovné budete mať v rámci novej objednávky zdarma.

  • Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?

    Bude vám zaslaný email s informáciou, že tovar bol zaradený do reklamačného procesu. V prípade, že tovar reklamujete priamo na predajni, tak email neposielame. Keď reklamáciu vybavíme, budeme vás kontaktovať na vašom emaili.

  • Obdržal som poškodený tovar, ako mám postupovať?

    Kontaktujte našu zákaznícku linku, ktorá urobí maximum pre to, aby bol tento problém vyriešený vo váš prospech, a to čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie.

  • Obdržal som poškodený balík, ako mám postupovať?

    V takomto prípade zásielku od kuriéra nepreberajte a balík radšej odmietnite a informujte nás o vzniknutej situácii. Vynasnažíme sa čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo vám vrátiť uhradenú čiastku. Ak sa rozhodnete balík prevziať, pamätajte, že s kuriérom musíte spísať protokol o škode. V opačnom prípade by škoda nebola prepravcom braná do úvahy a neľahko by sa dokazovala vám i nám. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

  • Obdržal som iný produkt ako som si objednal, čo mám robiť?

    Kontaktovať ihneď zákaznícku linku.

  • Vybila sa mi batéria v hodinkách, ktoré sú v záruke. Môžem si nechať batériu u hodinára vymeniť? Neprídem tým o záruku?

    Žiadne strachy, záruka sa neruší, navštívite iného odborníka a vymení vám batériu. Ak nám potom zašlete účet spolu s číslom účtu, radi vám túto opravu preplatíme (najneskôr do jedného roka od nákupu hodiniek).

Prihlásenie

alebo

Pridajte sa

alebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť