Reklamácie

  • Ako môžem tovar reklamovať?

    Reklamovanú vec pošlite na adresu nášho skladu v Teplicích (Stanová 1182/2, Teplice, 415 01) s vytlačeným relamačným formulárom (https://www.freshlabels.cz/public/content-images/shared/page/fl-reklamacni-formular.pdf) a kópiou daňového dokladu (faktúry). O výsledku vás budeme informovať na váš email.

  • Môžem tovar reklamovať v obchodoch alebo ho musím poslať doporučene poštou do skladu?

    Z důvodu nařízení vlády je prodejna dočasně uzavřena. Proto nelze využít možnosti reklamace zboží přímo na prodejně. Otevřené není ani výdejní okénko.

  • Aký je postup reklamácie z predajne?

    V prípade, že reklamácia bola zahájená v predajni, dostanete email s vyrozumením ako bola reklamácia vyriešená a ako následne postupovať. Nebojte sa nás kontaktovať na zákaznícku linku, ak máte iné prianie.

  • Můžu si jako náhradu za reklamaci vybrat zboží ve vyšší hodnotě? Jak se doplatek řeší?

    Áno, môžete. Urobte novú objednávku na dobierku a do poznámky napíšte "výmena za reklamáciu". Od objednávky odčítame reklamovanú hodnotu formou zápočtu. Preplatok sa vracia späť na bankový účet, ktorý nám doložíte a v prípade nedoplatku zasielame nanovo objednaný tovar na dobierku, a to v cene rozdielu medzi prvou a druhou objednávkou. Poštovné budete mať v rámci novej objednávky zdarma.

  • Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?

    Bude vám zaslaný email s informáciou, že tovar bol zaradený do reklamačného procesu. V prípade, že tovar reklamujete priamo na predajni, tak email neposielame. Keď reklamáciu vybavíme, budeme vás kontaktovať na vašom emaili.

  • Obdržal som poškodený tovar, ako mám postupovať?

    Kontaktujte našu zákaznícku linku, ktorá urobí maximum pre to, aby bol tento problém vyriešený vo váš prospech, a to čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie.

  • Obdržal som poškodený balík, ako mám postupovať?

    V takomto prípade zásielku od kuriéra nepreberajte a balík radšej odmietnite a informujte nás o vzniknutej situácii. Vynasnažíme sa čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo vám vrátiť uhradenú čiastku. Ak sa rozhodnete balík prevziať, pamätajte, že s kuriérom musíte spísať protokol o škode. V opačnom prípade by škoda nebola prepravcom braná do úvahy a neľahko by sa dokazovala vám i nám. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.

  • Obdržal som iný produkt ako som si objednal, čo mám robiť?

    Kontaktovať ihneď zákaznícku linku.

  • Vybila sa mi batéria v hodinkách, ktoré sú v záruke. Môžem si nechať batériu u hodinára vymeniť? Neprídem tým o záruku?

    Žiadne strachy, záruka sa neruší, navštívite iného odborníka a vymení vám batériu. Ak nám potom zašlete účet spolu s číslom účtu, radi vám túto opravu preplatíme (najneskôr do jedného roka od nákupu hodiniek).

Freshlabels využíva Cookies, abychom vám mohli poskytovať čo najlepší servis. Prehliadaním nášho webu vyjadrujete súhlas s použitím Cookies.

Viac informácií Rozumiem

Prihlásenie

alebo

Pridajte sa

alebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť