Reklamácie
-
Ako môžem tovar reklamovať?
Pre jednoduchší a rýchlejší proces reklamácie tovaru vyplňte náš krátky online reklamačný formulár.
Následne pošlite reklamovaný tovar na adresu nášho skladu (Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná). Po prijatí reklamácie v našom sklade vám zašleme potvrdzujúci e-mail, aby ste mali istotu, že tovar dorazil v poriadku. O výsledku reklamácie vás budeme informovať na váš e-mail najneskôr do 30 dní. Snažíme sa to však urobiť skôr.1. Reklamáciu je potrebné uplatniť ihneď po objavení sa vady, pretože pri ďalšom používaní tovaru sa môže vada rozšíriť a zhoršiť. To potom môže byť dôvodom na zamietnutie reklamácie.
2. Tovar musí byť čistý, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Ak tovar nespĺňa zásady všeobecnej hygieny, môže byť žiadosť oprávnene zamietnutá.
3. Nároky sa nevzťahujú na škody spôsobené nedodržaním pokynov výrobcu na pranie a ošetrovanie uvedených na štítkoch.
Ako použiť online reklamačný formulár?
- Kliknite na náš online reklamačný formulár a prihláste sa do svojho zákazníckeho konta. Ak u nás nemáte zákaznícke konto, zadajte číslo objednávky, ktorú reklamujete, a e-mailovú adresu, z ktorej ste objednávku vytvorili.
- Vyberte si, aké produkty reklamujete a prečo
- Skontrolujte svoje kontaktné údaje
- Vyberte preferovaný spôsob reklamacie
- Odoslať online formulár
- Nezabudnite k zásielke priložiť číslo reklamácie (môžete ho napísať na škatuľu alebo priložiť na papier), ktoré sa zobrazí po odoslaní formulára a nájdete ho aj v potvrdzujúcom e-maile, ktorý dostanete po odoslaní online formulára.
- Reklamovaný tovar pošlite na adresu Freshlabels, Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná. Odporúčame zaslať zásielku doporučene / s možnosťou sledovania jej doručenia, aby ste mali istotu, že sa nestratila.
- Po doručení zásielky ju skontrolujeme a pošleme vám potvrdzujúci e-mail.
-
Můžu si jako náhradu za reklamaci vybrat zboží ve vyšší hodnotě? Jak se doplatek řeší?
Áno, môžete. Urobte novú objednávku na dobierku a do poznámky napíšte "výmena za reklamáciu". Od objednávky odčítame reklamovanú hodnotu formou zápočtu. Preplatok sa vracia späť na bankový účet, ktorý nám doložíte a v prípade nedoplatku zasielame nanovo objednaný tovar na dobierku, a to v cene rozdielu medzi prvou a druhou objednávkou. Poštovné budete mať v rámci novej objednávky zdarma.
-
Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?
Bude vám zaslaný email s informáciou, že tovar bol zaradený do reklamačného procesu. V prípade, že tovar reklamujete priamo na predajni, tak email neposielame. Keď reklamáciu vybavíme, budeme vás kontaktovať na vašom emaili.
-
Obdržal som poškodený tovar, ako mám postupovať?
Kontaktujte našu zákaznícku linku, ktorá urobí maximum pre to, aby bol tento problém vyriešený vo váš prospech, a to čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie.
-
Obdržal som poškodený balík, ako mám postupovať?
V takomto prípade zásielku od kuriéra nepreberajte a balík radšej odmietnite a informujte nás o vzniknutej situácii. Vynasnažíme sa čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo vám vrátiť uhradenú čiastku. Ak sa rozhodnete balík prevziať, pamätajte, že s kuriérom musíte spísať protokol o škode. V opačnom prípade by škoda nebola prepravcom braná do úvahy a neľahko by sa dokazovala vám i nám. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.
-
Obdržal som iný produkt ako som si objednal, čo mám robiť?
Kontaktovať ihneď zákaznícku linku.
-
Vybila sa mi batéria v hodinkách, ktoré sú v záruke. Môžem si nechať batériu u hodinára vymeniť? Neprídem tým o záruku?
Žiadne strachy, záruka sa neruší, navštívite iného odborníka a vymení vám batériu. Ak nám potom zašlete účet spolu s číslom účtu, radi vám túto opravu preplatíme (najneskôr do jedného roka od nákupu hodiniek).