Reklamácie
-
Ako môžem tovar reklamovať?
Reklamovanú vec pošlite na adresu nášho skladu (Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika) s vytlačeným relamačným formulárom (https://www.freshlabels.cz/public/content-images/shared/page/fl-reklamacni-formular.pdf) a kópiou daňového dokladu (faktúry). O výsledku vás budeme informovať na váš email.
Tovar môžete poslať týmto spôsobom:
Zaslať ako doporučený balík na adresu nášho skladu ( Milady Horákové 452/11, 170 00, Praha 7-Letná, Česká republika) a my sa o všetko postaráme.
-
Můžu si jako náhradu za reklamaci vybrat zboží ve vyšší hodnotě? Jak se doplatek řeší?
Áno, môžete. Urobte novú objednávku na dobierku a do poznámky napíšte "výmena za reklamáciu". Od objednávky odčítame reklamovanú hodnotu formou zápočtu. Preplatok sa vracia späť na bankový účet, ktorý nám doložíte a v prípade nedoplatku zasielame nanovo objednaný tovar na dobierku, a to v cene rozdielu medzi prvou a druhou objednávkou. Poštovné budete mať v rámci novej objednávky zdarma.
-
Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?
Bude vám zaslaný email s informáciou, že tovar bol zaradený do reklamačného procesu. V prípade, že tovar reklamujete priamo na predajni, tak email neposielame. Keď reklamáciu vybavíme, budeme vás kontaktovať na vašom emaili.
-
Obdržal som poškodený tovar, ako mám postupovať?
Kontaktujte našu zákaznícku linku, ktorá urobí maximum pre to, aby bol tento problém vyriešený vo váš prospech, a to čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie.
-
Obdržal som poškodený balík, ako mám postupovať?
V takomto prípade zásielku od kuriéra nepreberajte a balík radšej odmietnite a informujte nás o vzniknutej situácii. Vynasnažíme sa čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo vám vrátiť uhradenú čiastku. Ak sa rozhodnete balík prevziať, pamätajte, že s kuriérom musíte spísať protokol o škode. V opačnom prípade by škoda nebola prepravcom braná do úvahy a neľahko by sa dokazovala vám i nám. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.
-
Obdržal som iný produkt ako som si objednal, čo mám robiť?
Kontaktovať ihneď zákaznícku linku.
-
Vybila sa mi batéria v hodinkách, ktoré sú v záruke. Môžem si nechať batériu u hodinára vymeniť? Neprídem tým o záruku?
Žiadne strachy, záruka sa neruší, navštívite iného odborníka a vymení vám batériu. Ak nám potom zašlete účet spolu s číslom účtu, radi vám túto opravu preplatíme (najneskôr do jedného roka od nákupu hodiniek).