Objednávka

  • Ako mám tovar objednať?

    Vyberte produkt a veľkosť, pridajte do nákupného košíka a potom sa držte zeleného tlačidla, ktoré vám bude ukazovať správny smer nákupu.

  • Môžem si tovar rezervovať do obchodu?

    Áno! Produkt vložte do košíka, dokončite objednávku, zvoľte "osobný odber v obchode" a platbu, ktorá vám vyhovuje. Pokiaľ sa rozhodnete platiť až na mieste, tak môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti za poplatok 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč. Pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • V prípade, že si tovar objednám na osobný odber do obchodu, musím si ho následne aj kúpiť?

    Nie, nemusíte. Objednajte si jeden alebo viac kusov. Skúsite, uvidíte a Fashion advisor prípadné nepadnúce kúsky stornuje. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • Môžem si do obchodu objednať viac veľkostí / produktov a na mieste kúpiť len jeden alebo žiadny?

    Objednajte si viac kusov, v obchode si ich vyskúšate a v kľude sa rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne. Zvyšok objednávky v obchode stornujeme, (buďte) bez obáv. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu.

  • Môžem si "domov" objednať viac veľkostí / produktov?

    Tak na túto možnosť sme dokonca aj pyšní. U nás si môžete nákup poriadne premyslieť. Ak si vopred nie ste istí svojou veľkosťou, objednajte si viac kusov a doma sa v kľude rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Ostatné nám v originálnom balení a nepoškodené môžete poslať naspäť alebo vrátiť osobne v obchode / kamennej predajni. My vám za produkt vrátime peniaze. Objednávajte s rozumom, aby tovar neputoval medzi našimi skladmi zbytočne.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    V tomto prípade čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis. Nezabudnite uviesť číslo objednávky a túto požiadavku pre vás ochotne vybavíme.

  • Ako zistím, že objednávka prebehla úspešne?

    Po úspešnom potvrdení objednávky vám na vašu emailovú adresu príde automaticky vygenerovaný email ako potvrdenie o objednávke. Ak ste takýto email neobdržali, skontrolujte prosím aj svoju spamovú zložku.

  • Ako zmeniť heslo užívateľského účtu?

    1) Ak nie ste na freshlabels.cz prihlásený/á, prihláste sa do účtu svojím súčasným heslom. Pomocou ikonky "Prihlásiť" v pravom hornom rohu webovej stránky.
    2) Otvorí sa vám administrácia vášho účtu. Dostanete sa do nej aj pomocou panáčika s vaším menom v pravom rohu hornej lišty webovej stránky (alebo prípadne cez tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
    3) Zídite kurzorom do spodnej časti stránky do sekcie s nadpisom "Heslo"
    4) Do kolonky "HESLO" a "KONTROLA HESLA" napíšte požadované nové heslo a kliknite na tlačidlo "Uložiť"
    5) Odhláste sa z webu - v pravom hornom rohu pomocou ikonky panáčika a následne sa odhlásite kliknutím na "Odhlásiť sa"
    6) Pri nasledujúcom prihlásení bude od vás vyžadované už nové heslo.

  • Ako zistím, že je objednávka v obchode už pripravená?

    Hneď ako bude objednávka pripravená, pošleme vám SMS a email.

  • Ako dlho na mňa objednávka počká v obchode?

    Štandardná doba, počas ktorej na vás objednávka čaká na pobočke, je 4 dni. Táto doba sa dá v rozumnej miere predĺžiť. V prípade, že ju potrebujete podržať dlhšie, kontaktujte zákaznícku linku na email info@freshlabels.cz alebo zavolajte na +420 777 077 700. Radi vám vašu objednávku predĺžime, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • Ako mám uplatniť darčekový poukaz?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ako mám uplatniť zľavový kód?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ako mám uplatniť viac darčekových poukazov naraz?

    Jeden poukaz zadajte do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť a ostatné unikátne kódy zapíšte do poznámky objednávky. Doplníme ich za vás do objednávky. Objednávku zatiaľ neplaťte.

  • Je možné poslať darčekový poukaz v elektronickej forme na vytlačenie doma?

    Áno, predávame aj elektronické poukazy, ktoré vám pošleme na email! Stačí si vybrať tu: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/

  • Môžem platnosť darčekového poukazu predĺžiť?

    Áno, bez problémov! Kontaktujte našu zákaznícku linku alebo nám napíšte email. Pripravte si váš unikátny kód.

  • Môžem u vás získať zľavu na prvý nákup? A ako?

    Každému návštěvníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil, ponúkame možnosť získať 150 Kč zľavu na prvú online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.

  • Zmizlo mi okno so zľavou na prvý nákup, čo mám robiť?

    Pop-up okno s emailovým formulárom na zaslanie zľavy na prvú objednávku sa objaví každému novému návštevníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil. Ak už ste náš web navštívili a omylom okno zatvorili, zmažte si v prehliadači súbory cookies alebo navštívte náš web v anonymnom okne či inom prehliadači. Pop-up okno sa vám potom do niekoľkých sekúnd hľadania na našom webe znova objaví.

  • Nefunguje mi kód, čo mám robiť?

    Kontaktujte, prosím, zákaznícku linku prostredníctvom emailu alebo telefónu.

  • Dajú sa zľavy kombinovať s inými zľavami?

    Zľavy sa nedajú kombinovať.

  • Ako môžem uplatniť zľavový kód alebo darčekový poukaz?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ak zvolím osobné odber, musím objednávku vopred zaplatiť?

    Nie, nemusíte. Zaplatiť na mieste môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti za poplatok 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 19 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

Prihlásenie

alebo

Pridajte sa

alebo

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť