Objednávka

  • Ako mám tovar objednať?

    Vyberte produkt a veľkosť, pridajte do nákupného košíka a potom sa držte zeleného tlačidla, ktoré vám bude ukazovať správny smer nákupu.

  • Môžem si tovar rezervovať do obchodu?

    Áno! Produkt vložte do košíka, dokončite objednávku, zvoľte "osobný odber v obchode" a platbu, ktorá vám vyhovuje. Pokiaľ sa rozhodnete platiť až na mieste, tak môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti za poplatok 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč. Pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • V prípade, že si tovar objednám na osobný odber do obchodu, musím si ho následne aj kúpiť?

    Nie, nemusíte. Objednajte si jeden alebo viac kusov. Skúsite, uvidíte a Fashion advisor prípadné nepadnúce kúsky stornuje. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • Môžem si do obchodu objednať viac veľkostí / produktov a na mieste kúpiť len jeden alebo žiadny?

    Objednajte si viac kusov, v obchode si ich vyskúšate a v kľude sa rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne. Zvyšok objednávky v obchode stornujeme, (buďte) bez obáv. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu.

  • Môžem si "domov" objednať viac veľkostí / produktov?

    Tak na túto možnosť sme dokonca aj pyšní. U nás si môžete nákup poriadne premyslieť. Ak si vopred nie ste istí svojou veľkosťou, objednajte si viac kusov a doma sa v kľude rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Ostatné nám v originálnom balení a nepoškodené môžete poslať naspäť alebo vrátiť osobne v obchode / kamennej predajni. My vám za produkt vrátime peniaze. Objednávajte s rozumom, aby tovar neputoval medzi našimi skladmi zbytočne.

  • Ako môžem zrušiť objednávku?

    V tomto prípade čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis. Nezabudnite uviesť číslo objednávky a túto požiadavku pre vás ochotne vybavíme.

  • Ako zistím, že objednávka prebehla úspešne?

    Po úspešnom potvrdení objednávky vám na vašu emailovú adresu príde automaticky vygenerovaný email ako potvrdenie o objednávke. Ak ste takýto email neobdržali, skontrolujte prosím aj svoju spamovú zložku.

  • Ako zmeniť heslo užívateľského účtu?

    1) Ak nie ste na freshlabels.cz prihlásený/á, prihláste sa do účtu svojím súčasným heslom. Pomocou ikonky "Prihlásiť" v pravom hornom rohu webovej stránky.
    2) Otvorí sa vám administrácia vášho účtu. Dostanete sa do nej aj pomocou panáčika s vaším menom v pravom rohu hornej lišty webovej stránky (alebo prípadne cez tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
    3) Zídite kurzorom do spodnej časti stránky do sekcie s nadpisom "Heslo"
    4) Do kolonky "HESLO" a "KONTROLA HESLA" napíšte požadované nové heslo a kliknite na tlačidlo "Uložiť"
    5) Odhláste sa z webu - v pravom hornom rohu pomocou ikonky panáčika a následne sa odhlásite kliknutím na "Odhlásiť sa"
    6) Pri nasledujúcom prihlásení bude od vás vyžadované už nové heslo.

  • Ako zistím, že je objednávka v obchode už pripravená?

    Hneď ako bude objednávka pripravená, pošleme vám SMS a email.

  • Ako dlho na mňa objednávka počká v obchode?

    Štandardná doba, počas ktorej na vás objednávka čaká na pobočke, je 4 dni. Táto doba sa dá v rozumnej miere predĺžiť. V prípade, že ju potrebujete podržať dlhšie, kontaktujte zákaznícku linku na email [email protected] alebo zavolajte na +420 777 077 700. Radi vám vašu objednávku predĺžime, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

  • Ako mám uplatniť darčekový poukaz?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ako mám uplatniť zľavový kód?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ako mám uplatniť viac darčekových poukazov naraz?

    Jeden poukaz zadajte do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť a ostatné unikátne kódy zapíšte do poznámky objednávky. Doplníme ich za vás do objednávky. Objednávku zatiaľ neplaťte.

  • Je možné poslať darčekový poukaz v elektronickej forme na vytlačenie doma?

    Áno, predávame aj elektronické poukazy, ktoré vám pošleme na email! Stačí si vybrať tu: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/

  • Môžem platnosť darčekového poukazu predĺžiť?

    Áno, bez problémov! Kontaktujte našu zákaznícku linku alebo nám napíšte email. Pripravte si váš unikátny kód.

  • Môžem u vás získať zľavu na prvý nákup? A ako?

    Každému návštěvníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil, ponúkame možnosť získať 10 € zľavu na prvú online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.

  • Zmizlo mi okno so zľavou na prvý nákup, čo mám robiť?

    Pop-up okno s emailovým formulárom na zaslanie zľavy na prvú objednávku sa objaví každému novému návštevníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil. Ak už ste náš web navštívili a omylom okno zatvorili, zmažte si v prehliadači súbory cookies alebo navštívte náš web v anonymnom okne či inom prehliadači. Pop-up okno sa vám potom do niekoľkých sekúnd hľadania na našom webe znova objaví.

  • Nefunguje mi kód, čo mám robiť?

    Kontaktujte, prosím, zákaznícku linku prostredníctvom emailu alebo telefónu.

  • Dajú sa zľavy kombinovať s inými zľavami?

    Zľavy sa nedajú kombinovať.

  • Ako môžem uplatniť zľavový kód alebo darčekový poukaz?

    Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.

  • Ak zvolím osobné odber, musím objednávku vopred zaplatiť?

    Nie, nemusíte. Zaplatiť na mieste môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti za poplatok 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 19 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.

Prihlásenie

alebo

Pridajte sa

alebo

Súhlasím so zasielaním informácií o odporúčaných produktoch, novinkách a špeciálnych akciách. Odber týchto informácií je možné kedykoľvek bezplatne upraviť alebo zrušiť kliknutím na odkaz v našom e-maile.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Přidejte se k čerstvé komunitě a těšte se!

  • Neminou vás exkluzivní nabídky a slevy.
  • Můžete sledovat stav vaší objednávky.
  • Nemusíte pokaždé vyplňovat vaše údaje.
  • Můžete využívat Wishlist.

Zabudnuté heslo

Nové heslo vám príde na e-mail.

Zavrieť