Objednávka
-
Ako mám tovar objednať?
Vyberte produkt a veľkosť, pridajte do nákupného košíka a potom sa držte zeleného tlačidla, ktoré vám bude ukazovať správny smer nákupu.
-
Môžem si tovar rezervovať do obchodu?
Áno! Produkt vložte do košíka, dokončite objednávku, zvoľte "osobný odber v obchode" a platbu, ktorá vám vyhovuje. Pokiaľ sa rozhodnete platiť až na mieste, tak môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti za poplatok 10 Kč. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč. Pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč. Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.
-
V prípade, že si tovar objednám na osobný odber do obchodu, musím si ho následne aj kúpiť?
Nie, nemusíte. Objednajte si jeden alebo viac kusov. Skúsite, uvidíte a Fashion advisor prípadné nepadnúce kúsky stornuje. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne.
-
Môžem si do obchodu objednať viac veľkostí / produktov a na mieste kúpiť len jeden alebo žiadny?
Objednajte si viac kusov, v obchode si ich vyskúšate a v kľude sa rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Radi vám vašu objednávku pripravíme, berte však prosím s nami ohľad na životné prostredie, aby tovar neputoval medzi skladmi zbytočne. Zvyšok objednávky v obchode stornujeme, (buďte) bez obáv. Zaplatiť na mieste potom môžete pohodlne kartou alebo v hotovosti. Dopravu máte od nás zdarma pri objednávke nad 1 500 Kč (pod túto čiastku stojí doprava 39 Kč). Tento poplatok hradí náklady na doručenie vašej objednávky do nášho obchodu.
-
Môžem si "domov" objednať viac veľkostí / produktov?
Tak na túto možnosť sme dokonca aj pyšní. U nás si môžete nákup poriadne premyslieť. Ak si vopred nie ste istí svojou veľkosťou, objednajte si viac kusov a doma sa v kľude rozhodnete, ktorý vám padne lepšie. Ostatné nám v originálnom balení a nepoškodené môžete poslať naspäť alebo vrátiť osobne v obchode / kamennej predajni. My vám za produkt vrátime peniaze. Objednávajte s rozumom, aby tovar neputoval medzi našimi skladmi zbytočne.
-
Ako zmeniť heslo užívateľského účtu?
1) Ak nie ste na freshlabels.cz prihlásený/á, prihláste sa do účtu svojím súčasným heslom. Pomocou ikonky "Prihlásiť" v pravom hornom rohu webovej stránky.
2) Otvorí sa vám administrácia vášho účtu. Dostanete sa do nej aj pomocou panáčika s vaším menom v pravom rohu hornej lišty webovej stránky (alebo prípadne cez tento odkaz: https://www.freshlabels.cz/uzivatel/profil/)
3) Zídite kurzorom do spodnej časti stránky do sekcie s nadpisom "Heslo"
4) Do kolonky "HESLO" a "KONTROLA HESLA" napíšte požadované nové heslo a kliknite na tlačidlo "Uložiť"
5) Odhláste sa z webu - v pravom hornom rohu pomocou ikonky panáčika a následne sa odhlásite kliknutím na "Odhlásiť sa"
6) Pri nasledujúcom prihlásení bude od vás vyžadované už nové heslo. -
Ako mám uplatniť darčekový poukaz?
Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.
-
Ako mám uplatniť zľavový kód?
Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.
-
Ako mám uplatniť viac darčekových poukazov naraz?
Jeden poukaz zadajte do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť a ostatné unikátne kódy zapíšte do poznámky objednávky. Doplníme ich za vás do objednávky. Objednávku zatiaľ neplaťte.
-
Je možné poslať darčekový poukaz v elektronickej forme na vytlačenie doma?
Áno, predávame aj elektronické poukazy, ktoré vám pošleme na email! Stačí si vybrať tu: https://www.freshlabels.cz/darkove-poukazy-freshlabels/
-
Môžem platnosť darčekového poukazu predĺžiť?
Áno, bez problémov! Kontaktujte našu zákaznícku linku alebo nám napíšte email. Pripravte si váš unikátny kód.
-
Môžem u vás získať zľavu na prvý nákup? A ako?
Každému návštěvníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil, ponúkame možnosť získať 10 € zľavu na prvú online objednávku. Slevu lze získat vyplněním e-mailové adresy v pop-up okně, které se vám po několika vteřinách procházení našeho webu objeví. Následně je potřeba v zaslaném e-mailu odkliknout potvrzovací odkaz - pak už je sleva vaše.
-
Zmizlo mi okno so zľavou na prvý nákup, čo mám robiť?
Pop-up okno s emailovým formulárom na zaslanie zľavy na prvú objednávku sa objaví každému novému návštevníkovi webu, ktorý u nás ešte nenakúpil. Ak už ste náš web navštívili a omylom okno zatvorili, zmažte si v prehliadači súbory cookies alebo navštívte náš web v anonymnom okne či inom prehliadači. Pop-up okno sa vám potom do niekoľkých sekúnd hľadania na našom webe znova objaví.
-
Nefunguje mi kód, čo mám robiť?
Kontaktujte, prosím, zákaznícku linku prostredníctvom emailu alebo telefónu.
-
Dajú sa zľavy kombinovať s inými zľavami?
Zľavy sa nedajú kombinovať.
-
Ako môžem uplatniť zľavový kód alebo darčekový poukaz?
Unikátny kód zadajte v košíku do políčka "Zadať zľavový kód" + uplatniť.